22/12 Snöboll

22/12 Snöboll
0

God kväll,

jag har haft ett litet upphåll då jag hade en dålig vecka och väljer nu att börja om.
Har en ambition att nå 60-70 tusen under 3 veckors tid. Denna gången kommer jag välja att avstå spel dem dagarna utbudet är riktigt uselt.

Snöbollen rullar i gång 06.00 i Australien i morgon

Wellington - Brisbane

Wellington som har inlett säsongen något bättre än vad jag trott och har överraskat framför allt i sitt hemma spel där dem redan vunnit Melbourne Victory och tagit poäng av Perth som.

Brisbane då, för något år sen var dem ett givet topp lag och vann ligan 3 av 4 gånger.
Men dem spelarna har lämnat för MLS och dem som är kvar är inte kvar på samma nivå som för 6-7 år sen.

Intressanta mellan dessa lagen är att 7 av 10 matcher har slutat oavgjort mellan lagen.

Och imorgon så vill jag nog sätta mitt spel på att Wellington vinner, men snöbollen ska vara säkert och då väljer jag det säkrare alternativet till 1/X till 1.40.

Dem som vill spela på höra odds så är Wellington det bättre laget och ska ta 3 poäng hemma så länge inte oförutsett händer.

Jag kommer börja min snöboll med 500 på en rak 1a till 2.20
parallellt med 1/x på 1000 kr till 1.40.

Lycka till vid rygg och nu kör vi längre än någonsin.

Fantastisk start på lördag morgonen.

Enkel hemma seger i Australien med 4-1 och det var klass skillnad på lagen.

Andra spelet för dagen kommer faktiskt bli 3 olika.

Först ut kör vi två mål spel från England.

Över 1.5 mellan MK Dons och Colchester

Över 1.5 Grimsby - Notts County

Över 4.5 varningar mellan Napoli och Spal
Spal är ett av Europas mest utvisade lag i år och mot ett snabbt anfallade napoli tycker jag att linan på 4.5 ligger lågt.

Jag kommer lägga 1000 per spel och ven krydda en trippel på 500kr.

Nu jobbar vi gott folk.

Tack! Kul ha en match till morgonkaffet :slight_smile: