Allsvensk satsning i stugan! Var med och vinn Romme-paket

Allsvensk satsning i stugan! Var med och vinn Romme-paket
0

Imorgon så startar stugan sin satsning på årets allsvenska säsong. Dybban och Giganten har läst på varenda millimeter av ligan och har fina långtidsspel. Vi kör igång en stream med analyser och gott snack på twitch.tv/thegamblingcabin. Fredag kl 12 alltså.

Vi kör en tävling som är enkel.

• Lägg ett långtidsspel med valfri insats på allsvenskan/superettan på valfri spelsite. VIll ni stötta stugan och få en keps så signa gärna på ngn av våra partners. Spelbolag - Gambling Cabin Posta sedan screenshot på spelet på hemsidan/facebook. Inkludera gärna en snabb motivering så vi kan diskutera spelen i sändingen.

• Av er som gör detta innan allsvenskan drar igång så lottar vi ut:

1. Rommepaket!! Åk med stugan i påsk på stryktips och travhelg för två. Paket värt 4-5k
    2-3 Stugankeps!

0 Likes

Sitter på dessa två. Malmö stod i 1.10-1.20 förutom hos SvS och når man är guldtippad så går 1.42 inte att blunda för

Helsingborg har jag rakt av ryggat. Men många äldre i truppen och om jag förstått det rätt så beräknas HIF att landa runt 10 plats.

1 Like

Ingen motivering behövs, Malmö FF tar guldet punkt slut.

1 Like

Kan inget om allsvenskan men varje år vinner nån tomte på ett crazy bet. Min tur i år!

1 Like

granenbomb

Alla som följer stugan vet att 5 mål från Granen är bomb och sen att Helsingborg kommer på undre halvan är väll en flipp ungefär, helt enkelt extremt värde på 12x pengarna :wink:

3 Likes

Superspel som tyvärr redan sänkts rejält. Tyvärr var detta max som togs emot från detta konto…Falkenberg är enligt mig det klart sämsta laget i allsvenskan.

0 Likes

Måste säga att även om IFK GBG inte ligger så nära hjärtat så är oddset väldigt lockande ^^!

Lycka till alla!
allsvenskan

0 Likes

Ingen vidare motivering tyvärr, men folk i stugan diskuterade detta i någon tråd tidigare.
Hoppas vi ses på Romme! :slight_smile:

stuganbettT%C3%A4vling

0 Likes

Ung trupp, 1 års allsvensk rutin på vissa unga spelare men saknar målskytt och framförallt pengar!
Dom flesta andra lagen lär förstärka på något vis om det går dåligt när sommarfönstret kommer! Det man läser och hör om Göteborg gör mig direkt orolig och saken blir inte bättre av resultaten på försäsongen!
Tror blåvitt kommer på plats 15 i år!

0 Likes

Oddset du fick på Malmö top 3 här är nog bland de värre jag sett. Satan vilket bjudodds. :clap:t2:

1 Like

Ett lag i full harmoni den senaste tiden. De har även gjort sig av med lite överskottsspelare, tränare och ordföranden sen Europa League-tiden. Fin försäsong där de till och med nästan fick med sig ett kryss mot Karlstad i cupen nu i vår. Kan inte se nåt annat scenario än en defilering till seger.

0 Likes

Ja torskar denna är det inte meningen att jag ska hålla på med sportsbetting tror jag :joy:

0 Likes

Ryggar Dybban helt enkelt! Nuff Said! :muscle::sunglasses:

0 Likes

Vill mest vara med och tävla samt bidra till härligt tjöt. Motivering: Vinner troligen inte skytteligan men är Örebros målfarligaste spelare (säger inte så mycket). Kommer definitivt inte bli såld i sommar vilket man kan hoppas att de stora killarna blir. Tror Prodell kan landa runt 14-15 mål, och i Allsvenskan kan det räcka långt. (Troliga är ju Antonsson, Paulinho och Kjartanson om de spelar hela säsongen)

0 Likes

Riktigt bra odds på en gubbe som sprutade in mål för bottenlaget Dalkurd förra säsongen, ska bli intressant att e vad han kan göra med bättre omgivning. Djurgården ser mer intressant ut än förra säsongen, dock stör skador i backlinjen för tillfället. Får Turay samspelet med Ajdarevic att fungera blir han en het kandidat att plocka hem skytteligan.

0 Likes

Brukar sällan lägga långtidsbets men hade en bra vecka på coolbet och kände för att plocka vuxenpoäng.

0 Likes

När ska ni presentera vinnarna? :slight_smile:

0 Likes

Vinnarna är:
1a @mikoleg på hemsidan Rommepaket
2a Anders Hägerman Keps
3a Johan Watz Keps

Rommepaketet kontakta Henrik Eriksson, för keps skicka adress till The Gambling Cabin i ett PM

1 Like