Amar December

Amar December
0

God dag alla glad.

Efter två sura förluster så har jag suttit och letat fram bästa spelet för i dag. Kommer mest troligt bli två rullande Snöbollar i dag, en i dem tidiga matcherna och en i dem sena.

Spelen är valda och väntar bara på laguppställningar ska komma ut. Nu ska vi upp i 5-skiffrigt igen.

Jag kommer denna runda spela på Toto2 och kommer rekommendera alla som inte är medlemmar där att bli det så kommer det i fortsättningen bli ännu lättare att följa mina snöbollar.

Jag kommer återkomma och länka till den nya tråden på Hemsidan någon gång runt 15-16.
Är själv jävligt taggad att ta igen och bygga upp ett fint kapital.

Tagga er vänner som ni vill ska vara med på denna ny Snöbollen.

Nu rullar igen

https://l.facebook.com/l.php?u=http%3A%2F%2Fwltoto2.adsrv.eacdn.com%2FC.ashx%3Fbtag%3Da_10162b_472c_%26affid%3D2770%26siteid%3D10162%26adid%3D472%26c%3D%26fbclid%3DIwAR09NUTTkJ8CBQK8KA_E_AGyvs6TEQSrqL07bSzVokVnbvV3BJb9m5HVB1g&h=AT0ftLgg3pKJmfhKtLoZZcpZnC91erbqFPVwqW8tbwRzEtP86viN7plEj11uzm-SkJqLWe1vW84e7BcuOnAAl1PTxX80_g3TkkIemh2gwVQI1I4Zc4mk27rkUw

Dagens första spel kommer bli ett hörn Spel.
Milan tar emot Dudelange på hemma plan.
Milan är i viktiga behov av poäng för att ta sig vidare fån gruppen.
Dudelange har inte mycket att spela för en sån här match mer än upplevelsen.
Milan har mot sämre motstånd och jämnbra motstånd haft över 13 hörnor i matchen.
Denna matchen senaste 7 var mot Juventus och då hade inte Milan mycket att sätta emot.
Dudelange är ett relativt okänt lag som få har någon vidare koll på men i senaste EL matchen mot Olympiakos så släppte dem till 12 hörnor. Ett lag som faller hem och försvarar vilket bjuder in till en del hörnor.

Bra odds till 1.42 på Toto2 på över 9 hörnor.

Klicka på länken under för att Joina och följa med på denna bollen.

Spel nummer 2 kommer under dagen också.
Jag kommer inte samköra spelen utan kör endast på singlar hädanefter.

image

http://wltoto2.adsrv.eacdn.com/C.ashx?btag=a_10162b_472c_&affid=2770&siteid=10162&adid=472&c=&fbclid=IwAR09NUTTkJ8CBQK8KA_E_AGyvs6TEQSrqL07bSzVokVnbvV3BJb9m5HVB1g

God Morgon bästa stugan.

Jag har varit uppe med tuppen och sitter just nu och väntar på planet som ska ta mig till Manchester och sen vidare till Stoke med @Bengt och resten av gänget.

Måste dela med mig av en rolig sak som hände i går en kompis som åker med och ska kolla på fotbollen, kommer på i går kväll att hans pass inte är giltigt så nu sitter han på ett flyg upp till Arlanda för att få ett provisoriskt pass för att se flyga till England ex antal timmar senare. Så taggade är vi för denna Stryktips resan.

Fantastiskt intiativ av Stugan.

Stor besvikelse i Onsdags, 2 halvlekar med 4 mål sabbade allt.
Att både Atleico och Liverpool skulle göra mål trodde jag men 4 i en halvlek gör dem inte om på 10 matcher men så är det i fotboll.

Dagen till ära är en magisk dag spel mässigt.

Ni som är vakna tidigt så börjar en match nu kl 09.50 i A-league Australien.

WS Wanders - CC Mariners

Enligt mig så är detta en given 1 på detta.

Wanders har haft en dålig inledning på säsongen och Mariners är nog det sämsta laget i serien i år.
Senaste 8 inbördes möten har Wanders vunnit 6 av dem 1 oavgjord och 1 seger för Mariners.

Detta borde bli en lätt match hemma för Wanders som måste börja ta poäng efter dem dåliga starten i år.

jag kommer själv lägga ett spel á 1000 kr på rak 1a @ 1.68 på toto2.
Vidare kommer jag även lägga ett spel för över 2.5 och Wanders @2.30 på toto2.

Detta är en litet spel för att börja dagen med.

Stora spelen kommer plockas fram från Juventus - Inter.
Mitt favorit lag att spela på (Inter) och mitt favorit lag alla kategorier.
Brukar sällan spela på Juventus då jag håller på dem men idag är det svårt att låta bli.

Detta är den största matchen denna halvan säsongen i Italien och mycket handlar om att Stoppa Juventus från att vinna ligan redan innan jul.

Juve har 8 poäng ner till tvåan Napoli och hela 11 poäng ner till Inter på 3e platsen.
Inter i år har som vanligt blandat och gett, men det tar emot att säga det som Juve supporter men Inter har något riktigt bra på gång.

Detta kommer inte bli en lätt match för Juventus som första gången i kväll ställs inför ett stort test i ligan.

Juventus är verkligen ett starkt hemma lag och släpper in väldigt lite mål överlag.
Men i kväll med Icardi och company så räknar jag med att borta laget gör minst ett mål.

jag kommer trots detta gå ut och säga att Juve vinner med 2-1 i kväll.

Det som talar för Juventus är att mandukic - Ronaldo - Dybala har börjat få uppfarten och börjar bli samspelta. Och när det gäller hemma på Allianz så är det inte många lag som kan komma och ta poäng än mindre vinna.

Inter gjorde senast för 4 år sen 2012.

Så dagens spel är att Juventus vinner 1000kr @ 1.6

Kommer lägga ett större spel med över 10 hörnor @ 1.95 plus över 2.5 BLGM 2.9
Ett gemensamt odds på 5.6 á 500 kr.

Snöbollen kommer under dagen men kommer mest troligt plockas från denna matchen också.

Ska bli kul att för första gången träffa gänget från stugan i kväll och få chansen att träffa några levande legender över en öl eller två.

Nu ska jag boarda planet som tar mig vidare mot England.

Jag är glad om ni som läser och spelar kommenterar och ger era synpunkter, det är mina höjdpunkter i detta hela. Tycker om att se glädjen när vi vinner tillsammans.

Heja Stugan.

Grymt! Börjar bli standard med minst 1 provisoriskt pass på stugans resor. =) Men tråkigt att det skulle strula, hoppas det blir en bra match!