Bankrullebyggare

Bankrullebyggare
0

Är det okej om man dunkar in en “pokerdagbok” här? Vore kul att skriva lite om mitt spel och gärna ta emot lite tips och tankar från er. Jag börjar på 25NL och jobbar mig uppåt.

Vad tror ni, är det av intresse om jag skickar upp lite grafer och skriver om lite händer?

Hade varit magiskt, kör på! Vi kommer att köra mkt mer med hemsidan i höst så förhoppningsvis så blir det lite drag :slight_smile:

Grymt då kör vi igång detta! Jag kommer att spela på Partypoker och deras FastForward bord. Jag gillar verkligen de senaste uppdateringarna från Party och deras rakeback är bra för detta. Pokerstars jävla lådor tiltar mig mer än något annat så Pokerstars är inte ett alternativ.

Drar som sagt igång på 25NL, tänker mig att spela 2 bord samtidigt. Målet är att försöka logga cirka 2000 händer per dag i snitt. När jag når 500 dollars profit kliver vi upp och spelar 1 bord 50NL. Aggressivt men känner mig hyffsat bekväm på dessa nivåer.

Kommer lägga upp lite grafer vartefter och även lite händer som jag gärna hör era tankar kring.

Stuganlogga används givetvis. Nu kör vi!

Lycka till Ciryon1, blir kul att följa!

Blir spännande att följa. Kör hårt och lycka till :slight_smile:

Sådär då är vi igång, började lite smått idag med ett bord 25NL. Tight spel och inga stora slagsmål. Loggade cirka 350 händer idag bara men vi är igång!

Dålig med volym här, men fick in en fin turneringscash igår som hjälpte rullen åt rätt håll! Åkte tyvärr på 3e plats med 88 vs AQ mot chipleader som ställde varje hand.

Snyggt jobbat, grattis!

Grattis till prispallen! :slight_smile: Kanske kan inkludera hur stor rullen är i varje update?

Btw, såg på en stream igår lite slappt. Var ngn med stuganlogga (glömt nicket) som spelade på samma bord som streamaren (bparis), kontot satt helt ut men gled in i pengarna i 109 BB på stars. DÅlig connection eller så hade ngn somnat med stor stack :confused:

Märklig strategi, måste ju varit nån som somnat :stuck_out_tongue:

Ny uppdatering, har fått in en del händer denna vecka. Långt ifrån var jag bör ligga men jag vill inte heller pusha in volym bara för sakens skull. Det viktiga är att då går åt rätt håll.

Ska ta fram lite händer sen som jag gärna hör era tankar kring.