Bloggen i stugan!

Bloggen i stugan!
0

betners-spelblogg_bg

Det är så mysigt här i stugan så jag tänkte flytta min blogg hit och skriva lite om poker (som jag kan väldigt bra) och sportsbetting som jag är glad amatör på. Fick en idé om ett projekt som jag tänkte testa här i bloggen fram till jul och det är att spela med en dedikerad rulle i storlek så att man kan jobba eller spara ihop den med en “vanlig” lön och se vad man kan hitta för spel och hur det funkar med bankrullekrav och så vidare. En skola för både er och mig i bankroll-management men där jag också scoutar de bästa lägena för en low-stakes spelare och tipsar om diverse sidor, appar, spel och strategier som kan funka. Jag kommer börja med en rulle på 1000 dollar uppdelad på ett antal siter och jag kommer hålla mina rekar till dessa om det inte är något speciellt. Det vill säga att om partypoker erbjuder 1.70 på Chelsea så kommer jag ta det även om det finns till 1.80 någon annanstans därför att det är så jag tror att det är för de flesta som spelar med knappa 10K SEK i kapital. Man har helt enkelt inte tid eller lust att flytta runt pengar för att få .05 här och där på ett spel och så ska det få vara. Det ska vara kul att spela, gnetarna kan dra åt helvete. (ok, det är ju gneta hela projektet går ut på men det får ju finnas en gräns.) Jag kommer redovisa alla sportspel och sammanfatta alla pokerinköp längst ner när jag gör ett inlägg så ni kan följa hur det går.