Boxing Day PL

Boxing Day PL
0

Bengans_bomb

Lägger upp dagens spel, till oddset som jag spelat som vanligt. Vissa finns inte kvar vissa har gått upp. Välj själva vad ni gillar och inte!

Som ni sett tidigare kan man många av dessa spel på svs. Högsta oddset ofta och spelar ni på :svenskaspel: Svenska spel med vår länk bidrar ni med tävlingar och annat godis vi kör i stugan

Fulham - Wolves

Fulham dnb@ 2,1

Kort till spelstopp, tror Fulham har bra chans här!

Spurs - Bournemouth

Bourne +1,5@ 1,92

Spurs var väldigt bra senast och det finns såklart en risk att de springer iväg med denna match. Men jag tror att oddset normalt borde vara lite högre på dem. Bourne är inte ett strykgäng och det finns chans både att de gör mål och kan knipa poäng här. Intressant när elvorna dyker upp, senast spelade spurs ruggigt fint lag och gör de samma igen kanske man ska ta det lite lugnt här.

Man U - Hudds

Hudds +1,5@ 2,3

Oddset gått ner en hel del här, men jag hade fortfarande valt denna sidan. En svala gör ingen sommar och trots segern med 5-1 mot ett för dagen iskallt Cardiff så tror jag inte att Man U blivit ett monsterlag. Även spelat x2 till 4,6.

Palace - Cardiff

Cardiff +0,5@ 2,4

Cardiff presterade fruktansvärt illa senast och Palace lyckades med det omöjliga, dvs vinna mot City borta. Tror detta har tryckt ner oddset lite för mycket på hemmalaget då alla tror att insatsen blir liknande. Jag hoppas på reaktion och tar värdet(?) på bortalaget.

Leic - City

City -1,5@ 2,15

Bomb

iStock-529932605-E