Champions Onsdag 12/12

Champions Onsdag 12/12
0

Bengans_bomb

3/4 igår efter scoopen i helgen. Inte nöjd med Barcaspelet, men svårt att veta hur kallt lag de ställer upp med. Ni som var snabba på elvan kanske kunde spela X2 men svårt såklart. Skönt attsätta x2 i Inter till högt odds iaf som tröst. Nya matcher onsdag!

Valencia- Man U

Valencia dnb@ 1,82

Egentligen bara bortalaget som har ngt att spela för men tror inte de prioriterar denna matchen. Liverpool till helgen och de är klara för slutspel redan. Troligt tvåa hursom då Juvve oftast slår YB. Valencia vill avsluta snyggt och jag tror de gör en bra insats.

Shaktar - Lyon

Shaktar @ 2,3

Häftig avgörande match i galenskapens grupp. Målen strömmar in och matcherna har både slutat överraskande och svängt mycket. Förutom matcherna mot City så har Shaktar varit det bättre laget dessa lag emellan. De ledde med 2 mål på bortaplan mot Lyon och var faktiskt klart bättre. Jag tror att 2,3 är ett överodds på hemmalaget.

Man City - Hoffenheim

Över 3,5 @ 1,89

Det är klart att 4 mål är svårt att få i en fotbollsmatch. Men med Hoffenheim på planen, hur ska det bli färre? Jag spelar inte jätteofta över/under men kan inte hålla mig här!

Motivering match 1

Som ni sett tidigare kan man många av dessa spel på svs. Högsta oddset ofta och ni kör ni genom vår länk nedan så bidrar ni med tävlingar och annat godis vi kör i stugan.

http://clk.tradedoubler.com/click?p=45&a=3059106&g=24073882