Champions onsdag 28/11

Champions onsdag 28/11
0

Bengans_bomb

PSG - Liverpool

PSG @ 2,2

Detta odds har pendlat och det har gått att få över 2,30 tidigare. Jag tycker att allt över 2 ggr borde vara spelvärt. Liverpool är inne i en period där de har fått resultat med sig men inte imponerat på samma sätt spelmässigt. PSG rensar ligan men i CL har det sett mindre bra ut. Jag tror dock att det finns god chans att de gör en bra insats idag. Skademässigt så är nästan säkert både Mbappe och Neymar vara tillbaka men håll koll på startelvan för säkerhets skull.

Napoli - Röda Stjärnan

Napoli -2,25@ 2,05

Här är skillnaden i klass väldigt stor. Napoli är Gigantens outsider till att vinna CL och har imponerat oerhört mot Liverpool och PSG. Röda stjärnan har gjort sitt och lyckats få lite poäng med mycket tur men här tar det helt stopp och jag tror det blir utklassning. Finns även liten chans att det kommer lite rigg här, skulle inte förvåna mig om de la sig borta mot PSG tidigare tex.

Spurs - Inter

Spurs @ 1,76

Var inne och pillade på denna match till 1,90 innan Spurs slaktade Chelsea i helgen. Reaktion på oddset efter det men jag tror fortfarande det finns värde kvar. SIsta veckorna har spurs varit det lag vi känt igen från senaste åren och detta borde de ta hem mot ett överskattat Inter.

1 Like