Champions Tisdag 10/12

Champions Tisdag 10/12
0

Bengans_bomb

Schalke - Lokomotiv

Schalke @ 2,05

Chockerande odds som såklart beror på att tyskarna är klara tvåor och Loket går för Europa League. Tycker dock det är överdrivet och ser värde i ettan för ett mindre spel.

Barca - Spurs

Barca @ 2,13

Denna matchen blir otroligt spännande. Spurs måste vinna på Camp Nou för att gå vidare. Kommer Barca vaska en hemmamatch i CL? Jag tror inte det och oddset är alldeles för högt även om hemmalaget kan rotera en del.

Inter - PSV

PSV +1,5 @ 1,91

Återigen är motivationsfaktorn övervärderad. Det är lätt att tro att i en sån här viktig match så kommer Inter göra processen kort. Men såhär stor skillnad är det inte på dessa lag så att inter ska stå i under 1,40. Jag kommer även att spela x2 till högt odds.

Liverpool - Napoli

Liverpool @ 1,65

Det är möjligt att jag underskattar Napoli här. De har imponerat otroligt i CL, men jag tror att Liverpool kommer att göra en riktigt bra insats. De måste vinna, helst med 2 bollar (om inte 1-0). Skulle matchen stå 2-1 eller liknande så kommer bortalaget inte gå för att kvittera på samma sätt som annars. Känns som vettigt att spela raka istället för ett hcp här.

Som ni sett tidigare kan man många av dessa spel på svs. Högsta oddset ofta och ni kör ni genom vår länk nedan så bidrar ni med tävlingar och annat godis vi kör i stugan.

http://clk.tradedoubler.com/click?p=45&a=3059106&g=24073882

34

Intressant, vi är ju inte riktigt överens , men vi får se vem som har tänkt rätt vid elva tiden.(troligtvis du)