CL-hysteri

CL-hysteri
0

Tänkte skriva ut mina fantastiska tankar inför CL

Roma v Real Madrid

Ettan mot tvåan här i en viktigt match om förstaplatsen. Real Madrid har klappat ihop totalt i ligaspelet vilket tär på psyket hos de flesta, Roma blandar och ger, förlorade senast mot Udinese då man vilade flera spelare inför deras CL-match.
jag tror Roma har stor chans här att ställa till det för spaggarna.

Roma +0.5 till @1.85

Bayern Munchen v Benfica

Bayern leder gruppen och gör det bra i CL, dessvärre går det sämre i ligaspelet man har spelat X mot Dusseldorf senast. Men jag tror på ökat tryck här för Munchen!

Munchen över 2.5 baljor till @2.10

Man UTD v Young Boys

Utd överraskade allt och alla senast när man vände och vann emot Juve, men senast torsk mot City men det är inget och snacka om egentligen. Utd blir jagade av Valencia därav kommer dem trycka till Boys från start här. Boys räcker inte till.

Utd -1.5 till @1.82

Tottenham v Inter

Ruskigt viktig match för Britterna, dem kommer senast från en vinst mot Chelsea och det gav dem en otrolig boost, här tar man emot Inter som gör det bra i både ligan och i Cl-gruppen.
Tror det blir en öppen match med en del möjligheter.

Över 3 mål till @2.17

PSG v Liverpool

Oj Oj vilken match tror många kommer sitta bänkade till denna stormatch, PSG jagar tre pinnar,och i gruppen är det otroligt jämt och alla lag har allt att spela om. Liverpool är svaga i sitt bortaspel när det kommer till CL två förluster av två möjliga. PSG kommer högst troligen få tillbaks Neymar samt Mbappe.

PSG vinst @2.15

inne på Roma också!

Tycker även Ajax blvit för stora favoriter.
+1 eller +1.25 på Athen hemma, känns lite för mycket, så bra är inte Ajax så det ska vara i likhet med favoritskap likt Juve och City och United.