Då drar vi igång det här!

Då drar vi igång det här!
0

betners-spelblogg_bg

Koll på rullen

Har funderat lite på hur jag ska göra för att hålla koll på rullen och kommit fram till att jag inte har kommit fram till något bra :slight_smile: Kommer köra Poker Analytics 4 som jag tycker är bäst för poker och så kommer jag lägga sport-spel som ett cashgame i den. Det ska funka för våra syften. Annars tycker jag den här är bäst för att hålla koll på sina sportbets. Den är långt ifrån perfekt, men bäst av alla jag testat.

Dagens spel

Vi har som sagt 1k$ i rullen vilket innebär att vi får spela 33-dollars som högst och 22-dollars som högst när det är stora fält och i kväll finns det såklart ett guldkorn med stugans homegame för 11$ och säte till Köpenhamn addat om 100 pers spelar så den ska vi såklart spela. Sedan lever ju drömmen om Sunday Million så jag kommer spela minivarianten av den. Kommande söndagar kanske det blir någon satellit men jag tycker generellt att party har ett mycket bättre system för sattar. Och bättre värde. Men vi kommer spela Mini sunday million. Sedan är det ju smart att spela knock-out om man vill bygga rulle. Variansen är visserligen högre eftersom folk spelar som yra höns men i gengäld är det dels här värdet finns nu för tiden och dels får du plocka ut lite ur turren utan att komma topp 5 om du förstår vad jag menar. Grinderdrömmen. Stars kör ju sin bountyserie sista dagen idag så det ska vi köra. Jag är också helt övertygad att om du inte är Elky så ska du inte spela mer än MAX 6 bord på söndagar. Jag tror många grinders gör fel där och tappar equity för att de spelar så många bord att de missar värde i tidiga stadiet av turrarna när det egentligen finns jättemycket värde om du håller stenkoll på bordet men som du kommer att missa om du spelar 12 bord och går på autopilot. Helt säker på att nästan alla skulle få bättre resultat om de minskade till max 6 bord i starten av en turneringskväll och sedan fyllde på med nya vartefter i stället om det behövs.

Jag ska spela 2 turrar utanför det här projektet så jag har valt dessa 4 som jag tror är vettigast för att få in lite deg i rullen:

Partypoker Main event special edition 100k garanti 11$ 18.00
Party stugans homegame säte addat 11$ 20.00
Stars sunday million mini 22$ 19.00
Stars Bounty builder series 22$ kl 21.00

Sedan tycker jag att hyperturboeventsen i bounty serien midnatt på stars är värda även om 11 dollar kanske är i högsta laget för vår rulle i en hyperstruktur men den och några till kommer jag fylla på med. Vad gäller sportsbetting så kommer jag lägga det lite senare i kommentarerna. Måste iväg å kolla dotterns basket nu. Där bettar jag på Lina Betnér ö 6 poäng.

11 Likes

Såg just att häst nr 6 Dice Man i lopp 5 på Eskilstuna (GS75 avd 1) låter det positivt på och att de dessutom kommer rycka skorna. Han har 2/9 med den balansen och jag tänker nypa platsspelet till 2.90 på Unibet med 5 units och vinnare 8.50 en unit. Finns som sagt kanske bättre odds på andra ställen men jag hinner inte leta just nu. Generellt tycker jag man behöver ha en KAMBI-app och racebets förutom ATG när man spelar på hästar och sedan är Toto2 överlägset på lördagar om man ska spela på några skrällar. Men mer om det senare.

3 Likes

Dice man plats satt! Lincoln lawyer i lopp 8 kör jag samma bet på 1 unit vinnare 5 units plats. Eskilstuna that is

3 Likes

Hoppas ni ryggade platsspelen. Båda satt så nu frirullar man kvällens turrar. Rapport och eventuella händer kommer i morrn.

3 Likes