Dagens tennisspel

tennis
Dagens tennisspel
0

Då var det dags att titta till dagens tennis mina vänner.

Janvier i challengerkvalet till Tunis här på förmiddagen till 2 gånger pengarna på bet365, mycket bra. Möter Lokoli som inte presterat något vettigt sen dackefejden medan Janvier slagit igenom så smått på challengertouren i år. Vi ska ha den klart bättre spelaren där och 2 gånger, ja det är ju bra.

I samma kval, Tunis, tycker jag man kan lägga en liten peng på Cervantes som möter Gimeno. I grunden två jämna spelare som är totalt iskalla formmässigt. Gimeno har spelat lite bättre senaste veckorna men han spelade match i Italien sent igår eftermiddag. Tuff uppladdning, och med tanke på att Cervantes garanterat har noll respekt för honom, de har alltså oftast varit ungefär lika bra på senare år, 4,50 är värt en peng.

Så var det Monte Carlo-kvalet också.

Carballes Baena kommer köra över Ivashka. De flesta former av HCP där känns vettigt.

Nys och Arneodo kommer hålla det mycket jämna i sina matcher än vad HCP-oddsen indikerar. Bra spel där också, typ +6,5.

Och Travaglia ska slå Herbert på grund av jättestor underlagsfördel.

Vi säger väl så. Lycka till stuganvänner!

När kommer vamosrafa.se tillbaka , nu funkar den inte ens på mobilen :sleepy::sleepy:

Andujar. Mycket fin. Tackar och bockar!

Andujar, magiskt. Jävlar vad bra han var idag.

Rörande vamosrafa.se vet jag faktiskt inte, men vi hoppas på kommande vecka…

Jag tackar också väldigt mycket för Andujar, såg tyvärr inte matchen men enligt live oddsen lekte han med Edmund! Det gillar vi!!!

Hoppas vamorafa kommer upp snart. har abstinens. :slight_smile: