DH Marseille 18/4-22/4. Match- och eventspel

esport
DH Marseille 18/4-22/4. Match- och eventspel
0

Hej!

Varit lite uppehåll bland topplagen gällande CS de senaste dagarna pga DH Marseille som startar imorgon.

Eftersom mapveton sker precis innan matchstart så är det väldigt svårt att hitta bra värde pregame.

De spel jag kan tänka mig att lägga redan nu är NiP mot SK till @2.30 hos Betway.
Även C9 som möter ett G2 med mixwell istället för shox till @1,95 hos Betway kan vara värt att prova.
Även FaZe mot ett tråkigt envys -4,5 till 1,85 hos bet365 i skrivande stund.

Slänger även in 2 specialare på vinnare av eventet:
NiP @ 19.00 har fått in nytt blod i form av världens bästa pistolspelare, honeymoon effekt till 19 ggr degen hos bet365 provas.

Även astralis till @6.50 hos bet365 liras, världens bästa internetlag just nu. Device har spelat upp sig efter en långtid borta från spelet, hoppas danskarna kan spela så fin cs som de för exakt 1 år sen då de förmodligen var världens bästa lag.

Kommer slänga upp spel i denna tråd under hela eventet som pågår från imorgon(onsdag) till söndag, blir spel nära matchstart så se till att följa tråden för tips.

Nu kör vi!
Länk till matcherna:

Matchspel
Spelade matchspel = 5
Vinster = 5 vinster, totalodds 57,44

3 Likes

FaZe -4,5 gick in då dom krossa fransmännen med 16-1…

Inväntar mapsen för både NiP och C9 matcherna innan jag ev bettar på dom

C9 mot G2 blir på Mirage, C9 valde den istället för overpass. Så 2,0 @ bet365 i skrivande stund slänger vi in ett mindre bet på.

Jag gick in på NIP vinnare igår en slant, och tror med att de har en bra chans, även att de vinner mot SK till 2.75. Väldigt bra analys överlag, dock avvaktar jag Astralis spelet.

Bra ryggat på NiP, skönt att den gick in.

Nu jobbar vi in c9

Aa den var bombsäker, tänkte lägga dem för några dagar sedan men det var bara till 2.20, sen la jag precis innan matchstart 2.75, riktigt fin ökning

Även C9 gick in till 2,0.
Dagens två spelade matcher sitter.

Kan bli bli något mer spel idag, återkommer isåfall!

1 Like

Provar Gambit till 3,00 hos bet 365, möter space som inte alls såg bra ut första matchen. Gambit mötte Liquid som är riktigt bra på cbble. Allt över 2,20 känns som spelsätt så skickar in degen!
Space torska 2-16 mot Astralis och gambit är ett sådant lag som oftast lyckas klara sig kvar i gruppen…

1 Like

Även Gambit satt till 3.00, bekväm vinst med 16-7 på train.

2 Likes

NiP möter mousesports i en Bo3 senare idag, NiP har historiskt sett relativt lätt för den tyska organisationen. Slänger in NiP till 2,25 hos bet365, såg väldigt starka ut mot SK på en av brassarnas bästa karta.

2 Likes

Fick den till 2.50 igår. Jobba nu!!

1 Like

Även NiP in till 2,25, alla 5 matchspel sitter hittills :slight_smile:

3 Likes

Varit väldigt svåra eller enkla matcher med dåliga odds, därav avstått att lägga upp några rekar.
Vi satte iaf alla matchspel till 57,44 i odds, alltså ingen miss mycket trevligt.

Nu pågår finalen mellan Na’Vi och astralis, nu hoppas vi att astralis vinner så att event spelet vi lade till @6,50 också går in!

1 Like