För er som gillar Tennis och spelvärde, En ny Tennispodd!

För er som gillar Tennis och spelvärde, En ny Tennispodd!
0

Tja på er alla Stugan-anhängare!

Försöker skriva lite tankar ibland på hemsidan som ni kanske märkt av men är passionen eller kontinuiteten där som krävs där för att kalla mig själv Rekare.

Jag har nu tillsammans med “Tennispunter” börjat spela in en Podcast som erbjuder ett fönster mot bettingvärlden där Peter och jag grottar ner sig i aktuella händelser samt ser till att leverera knivskarpa analyser till kommande turneringar. Första avsnittet släpptes redan för någon dag sedan och andra avsnittet släpptes nyss; länkar finns nedan. Spelstoppet på matcherna som diskuteras är imorgon eftermiddag. Liten beskrivning av avsnittet finns nedan;

I andra avsnittet av podden Oddsjägarna-Tennis ges vi inledningsvis en återblick på veckan som gått, skadeuppdatering gällande Del Potro och Buzarnescu samt en lång genomgång av kvalen och första omgången av Mastersturneringen i Cincinnati. Vi avslutar som vanligt med våra Outrightodds och ger våra “Picks” (18+)

Väl värt en lyssning om man är sugen på massor med spelvärden!

Soundcloud; Oddsjägarna - Tennis | Free Listening on SoundCloud

/Tradern

Väntat på nåt sånt här… riktigt superhål i marknaden.
Härligt att nån orkar styra upp saker :slight_smile:

Vad kul att du känner så!

Hej, intressant podd, du pratar om mailutskick i podden. Har du mer info om detta?

Hej,

Feedback är uppskattat. Det är min kollega Peter Berg som har ett mailutskick där en ny period snart tar sin start igen. Skicka en intresseanmälan till honom eller om du har någon fråga så hör han av sig. Du når honom på; tennispunter123@hotmail.com

/Tradern

Nytt avsnitt ute och där presenteras ett Maxspel från min sida. Spelstopp 17:00!

/Tradern

Nya avsnitt kommer titt som tätt…håll utskick på Soundcloud, Acast och givetvis iTunes.

/Tradern