Grym tennisdag att vänta

Grym tennisdag att vänta
0

Gomorron i stugan!

Visst är det väl lite ovärdigt att helt plötsligt börja prata om tennis såhär några timmar efter att stughövding Sonnert vunnit, som han själv brukar kalla det, “en slant”, men jag känner ändå att vi fotfolkare måste få kämpa på med det vi kan, och idag känns som en väldigt spännande tennisdag om man gillar att tjäna pengar.

Jag har precis matat ut inte mindre än 12 tennisspel hos våra vänner på betting.se, och jag tänkte ge stugan en liten sammanfattning.

Gällande mastersturneringen i Rom tror jag att Shapovalov idag åter kommer halka runt som han normalt gör på grus. Det går snabbt i Madrid, det räddade honom, idag kommer han nog inte bli räddad. Jättefint värde i 1,80 på Berdych. I samma turnering är Sonego grymt överskattad. 150 världen mot 50 i världen, ungefär, när han möter Gojowczyk. Gojowczyk grussvag, men imponerade stort i första omgången och ska i grunden vara väldigt mycket bättre än Sonego. 2,50 där, fint.

Massor av challengermatcher också, precis som vanligt. Bland annat en favorit till 2,62.

Äh, in och kolla själva och vinn en massa pengar, mina vänner.

5 Likes