Helgbomber V11

premier-league
Helgbomber V11
0

Wigan – Southampton

För er som följt stugan vet att jag förlorat en helt del pengar på Saints detta år. Deras trupp motsvarar inte förväntningarna och prestationerna är ofta undermåliga. Slutar vi därför att spela dem? Nej! Att få så högt odds mot ett lag från tredjedivisionen, det är bara för lockande. Wigan har verkligen presterat, framför allt var de imponerande mot Man City där de lyckades vinna med 1-0 efter att killen som är ”on fire” avgjorde. Jag tror deras imponerande resa tar slut här.

Spel: Southampton @2,25

Leicester – Chelsea

Chelsea var lika bra som Barcelona på bortaplan men Messi, Messi, Messi och några tavlor avgjorde matchen. Dock var det en otroligt imponerande prestation, Kante och William är verkligen superstars. Nu är motståndet lättare, och även om Leicester imponerat så tycker jag att oddset är för högt. Lite mindre insats här innan vi ser vilket lag Cfc ställer upp med.

Spel: Chelsea @2,2

Bournemouth – WBA

Wba är avhängda i botten. Sedan Pulis lämnade skeppet har det bara gått sämre. Lite oflyt kombinerat med att de har varit ett av de sämsta lagen i ligan gör att de ligger långt efter i kampen om nedflyttning. Jag tror att detta blir en öppen och målglad match mot ett Bourne som vi tidigare konstaterat är tillbaka i en fotboll som är väldigt sevärd. Hög press, mycket chanser åt alla håll.

Spel: Bournemouth@1,86 samt ö2,5@2

Liverpool – Watford

När jag såg Watford förra veckan mot Arsenal så tänkte jag att man måste utnyttja Watfords fotboll resten av säsongen. Matchen kunde lika gärna slutat 4-2 eller liknande. Watford är på väldigt säker mark i nedflyttningsracet, massa skador på defensiva pjäser och verkar vilja spela öppen fotboll. De möter ett Liverpool som förutom Man City har det vassaste anfallet i ligan. Försvarsmässigt vet vi alla vilka brister de kan ha. Överspel!

Spel: Över 3.25@1.9

1 Like