Landskamper 9/6

Landskamper 9/6
0

Många VM-lag som spelar sina sista matcher innan VM idag, så jag ska försöka se så många som möjligt för att vara så bra förberedd som möjligt inför denna magiska turnering.

Jag tycker mig ha hittat ett fint överspel i matchen Frankrike - USA. Det är alltid lurigt med överspel i träningsmatcher, men just här tror jag det kan vara bra. Frankrike har oförskämt många världsspelare i offensiven, och jag tror att alla vill visa att de ska få chansen i VM. Jag kan tänka mig att de startar med Griezmann, Dembele och Mbappé i fram, och sedan får Thauvin och Giroud chansen i andra halvlek. Det känns nästan omöjligt att en sådan uppsättning inte ska göra minst 3 mål egen hand.

På andra sidan har vi USA som inte är jättestarka, men de har ingen press på sig och kan spela avslappnat, inte helt omöjligt att de får lite ytor om det rinner iväg till 3-0. Slutresultat 4-1?

Spelet blir alltså Ö3 till oddset 1.97. Ser att den har börjat stiga lite, så inte omöjligt att man kan få över 2 lite senare, men då är det bara att fylla på :money_mouth_face:

Har ni några andra tankar idag?

Sverige - Peru och Danmark - Mexico känns förövrigt som två riktiga undermatcher, men linorna känns lite för låga för att jag ska spela, vi får hoppas att de går upp lite.