Lite om spin n go och det

Lite om spin n go och det
0

betners-spelblogg_bg

Satte en åttling!

Dock inte med den här rullen och dock jävligt lågt pga att det var ett gratisbet som jag fått i en av kistorna på stars. Men 7 dollar satsade och 1000 dollar vunna hade ju suttit fint för detta projekt. Men nu var det ju inte så och inte fan ska jag fuska. Kul i alla fall. För oss gick det sämre trots att Ajax lyckades sätta spelet på övertid. Hästen jag hade scoutat levererade inte så det blev back på sporten med 1,5 enhet. Pokern gick också riktigt dåligt och allra sämst gick det i Super Tuesday och Daily 500 som jag spelade vid sidan av. Vad är det med folk att syna 30 BB med AJ och köpa ut? Borde fan vara olagligt.

Spin n’ go

Hade ju planerat at grinda lite spin n’ go för att försöka vinna ett säte i Karibien och det gick väl sådär men jag vidhåller att det finns riktigt bra värde. Ännu mer på 10-dollars-nivån än på 100 där jag spelar normalt. Jag tyckte det gick RIKTIGT dåligt och sjukt oflyt samt dåligt spel för mig eftersom jag spelade 5 i taget rätt mkt och hade andra grejer igång men ändå lyckades jag få lillplus med 10 dollar på 33 st spelade. På stars snurrar de på hela tiden men på Party satt jag och väntade i en timme utan att få spela en enda så det är kanske inget alternativ för er som vill testa. Bättre med livedollarsattarna och partys satellitsystem över lag. Har man inget att göra några timmar men inte orkar sitta 6-7 timmar för en turre så kan man alltid grinda några sattar och vinna biljetter som man kan använda när det passar. Tror stars system drar in lite mer fisk, men jag tycker det är mycket sämre att sattarna bara är till en specifik turre. Helst av allt skulle jag vilja ha en kombo.

Spel idag

Har bestämt mig för att flytta fokus från V75 till V86 i veckorna så i morgon (eller ja, om några timmar) ska det pluggas hästar. Det kommer bli en och annan plats-rek och alla sportspel jag lägger för den här rullen kommer jag skriva i kommentarer till det här inlägget.

Rullen

1285$

Start 21/10 2018 1000$

Uppdatering med kvällens spel

Stärkt av gårdagens åttling så blir det lite fler spel i kväll och det är som följer:
Tottenham rak 5 units
Åby lopp 7 Text me Carro vinnare @18.50 1 unit plats @3.15 - 5 units
Solvalla lopp 8 Aria Vinnare @5.50 1 unit plats @ 2.25 - 5 units

Ny snabb uppdatering av läget och kvällens spel

Eftersom spelen inte är mina och jag inte har något viktigare än att uppdatera rullen så gör jag det i en edit här. gårdagen var katastrof med miss på båda hästspelen och miss på Tottenham samt bust i tre turrar. Hämtade hem lite på baseball-bettet dock och nu ligger rullen på 1116.51$ och i kväll ryggar jag David på Betting.se som väl aldrig har låtit så uppåt på ett spel som han gör på dubbelparet kl 23.00 tar båda spelen för 5 units vardera. Hoppas kunna spela Stugans homegame i kväll 20.00 på Party. Det är ju addat säte så det vore en finfin boost för rullen. Hoppas vi ses där i så fall

5 Likes

Hugger Sir Henry P.Hill 8.50 vinnare och Urchin plats till 4.25 i lopp 10 på Solvalla. Känns klart intressant.

2 Likes

Blev många spel i kväll så jag lägger in det som en edit längst ner i bloggposten strax för den som vill rygga.

Tack o bock för den :slight_smile:

Kul att någon såg och ryggade :+1:t3:

Snyggt! Jag hade inte ett rätt på någonting idag.

Exakt noll rätt idag men kliver även in på Red Sox flest hits till 1.91 med 5 units. Ryu har varit bjussig hela slutspelet. dock att jag har haft noll rätt idag så rygga med försiktighet :smiley:

1 Like