Liverpool - Bayern

Liverpool - Bayern
0

Bengans%20Bomb

Liverpool - Bayern

Liverpool @ 2,16

Gigantens bomb detta. Oddset har gått upp och ner här, igår fick vi nästan 2,25 från att varit nere på 2 ggr. Tror det finns ok möjligheter att invänta lite högre men kan inte hålla mig utan kör en slant.

Hemmalaget under Klopp har varit otroligt vassa i liknande allin-matcher. Förra året besegrade de city bägge hemmamatcher, de slog PSG och i alla matcher övertygade dem. Bayern har problem i år. Försvaret ser ihåligt ut och jag har svårt att se att inte pool kommer att skapa lägen. Väldigt troligt att att Bayern kommer ha mycket boll och håller hemmalagets försvar utan Van Dijk så kommer det kunna gå snabbt i omställningarna.

Som sagt så oroar VVDs frånvaro men även lite att vissa spelare i Pool har sett lite slitna ut på slutet. Jag tror dock att de kommer att göra en bra insats här och kniper ettan.

Spela på :svenskaspel: Svenska spel med vår länk och hjälp till att bidra med tävlingar och annat godis vi kör i stugan

Tänk på att spel ska vara roligt, räkna aldrig med att vinna pengar på spel. Spelar du för mycket, ring stödlinjen på 020-819100