Månadboll By Amar

snöboll
Månadboll By Amar
0

Här kommer ni hitta mina spel där vi sakta men säker ska jobba upp oss till stora vinster.

Upplägget är enkelt vi börjar med ett mindre belopp 100-500 sek och spelar ett spel om dagen på ett odds mellan 1.25-1.5 för att vara så säkra som möjligt att gå in. Efterföljande dag sätter vi hela beloppet och ser till att få den att växa.

Alla som vill rygga och har ryggat får självklart göra det på egen risk bollen är trots allt rund, och man får när som helst hoppa av när man vill och om man tycker att insatserna är större än vad man vill förlora.

Alla frågor och funderingar får ni gärna ställa så kommer jag svara i den mån jag hinner och kan.
Håll gärna en god ton och se till att vara positiva mot varandra för vi ska jobba in detta ihop.

Första dagen gick in efter en riktigt tråkig match.

Tisdagens match var svår att välja fanns 3-4 riktigt vettiga på förhand och väldigt svårt val då jag bara ska välja en match per dag.
Valet föll på ett 1.5 mål spel i matchen mellan Newport - Macclesfield i Engelska tredje ligan (league two) till ett odds på 1.25.

Toppen mot botten och två lag som hittills i serien snittar 2,9m/m (Newport) och 2,7m/m för Macclesfield.

Dem som vill kan också spela BGLM samt över 2.5, men för detta äventyr så kör vi säkert på över 1,5 mål hos bet365

Nu håller vi tummarna och ser till att jobbar in denna tillsammans så vi kan växa våra insatser tillsammans.

Lycka till! Ska bli spännande att följa =)

Kul! Detta kommer följas!

Dag 2 gick in snabbt och enkelt.

Dagens spel har valts ut nog och i dag spelar vi på överspel i hörnor mellan PSV - Inter.

Både lagen har hittills i år spelat väldigt mycket kant spel som resulterat i mycket hörnor för lagen.
PSV har dessutom släppt till en hel del hörnor senaste 5 matcherna och ser inte varför inte dem ska ett gäng mot sig i dag också.

Dagens spel är över 8 hörnor i matchen mellan PSV - Inter

Nu jobbat vi vidare!:ok_hand:

Alla frågor och funderingar får ni gärna ställa så kommer jag svara i den mån jag hinner och kan.
Håll gärna en god ton och se till att vara positiva mot varandra för vi ska jobba in detta ihop.

En lite bit på vägen. Keep it up!

Dag nr avklarad och nu mot dag nummer 4.

Många fina matcher i EL i kväll och den som jag tycker på förhand känns bäst är med vårat svenska bidrag i form av Malmö mot Besiktas.

Malmö är starka hemma och kommer säkert bjuda upp till en bra kamp, Min rek handlar idag om ett över spel på över 1,5 mål i matchen till ett odds på 1,3.

Spontant känns det som att bägge lagen kommer göra minst ett mål i dag. Som jag nämnde tidigare är Malmö starka hemma i Europa spelet sedan tidigare men det är ändå en klass skillnad mellan lagen.
Tror Turkarna kommer ha ett bra stöd uppe i Malmö dessutom.

Dem som vill vara lite mer risky finns det ett fint spel på att både lagen gör mål och att besiktas vinner till 4,33 på Bet365.

Nu jobbat vi vidare!:ok_hand:

dag 4 klar även om det var ett annorlunda resultat så gick det hem.
Malmö är hemma starka men Besiktigas var inte alls med i matchen i går och kändes frustrerat.
Men seger är det som räknas.

I kväll så är det full omgång i Ligue 2 i Frankrike, en liga jag har följt länge och resulterar över lag i mycket mål.
I Kväll så spelar Valenciennes mot Brest.
Valenciennes är väldigt glad i mål både att dem gör mål men även släpper till en hel del. Och Brest är inte sämre. Brest snittar 2,7/match och Valenciennes har ännu högre snitt på 3,2/match.

I mina ögon är detta en given över 1,5 mål match.
Något snålt odds till 1,25 men stor sannolikhet.

Dem som vill ha lite högre odds är det spel på över 2,5 till 1,8 också väldigt spelbart

Nu jobbat vi vidare!

Kungligt jobb! Keep on walking!

Vi fortsätter i inslagen bana.
Har valt ut ett över spel på 1.5 Mål mellan maidenhead - leyton i national league England.
Det är två riktigt mål glada låg.

Sitter på ett hotell rum i Köpenhamn och endast mobil så skriver inte så mycket om lagen idag. Men nu kör vi för 5 av 5.

Eftersom jag och frugan är på en weekend i Köpenhamn så skriver jag väldigt kort i dag.

Spelet i dag är över 8 hörnor i matchen mellan Inter och Spal.

Inter är ett favorit låg när det gäller spel absolut inte annars. Men hörnor kan dem. Andra gången vi spelar på detta under denna vecka så nu kör vi hela vägen grabbar.

Soerry grabbar för sent spel i dag. Har haft fullt upp på mitt vanliga jobb.

Kort och gott i dag spelas det en allsvensk match där jag tror två lite sämre lag möt och blir en tråkig historia.

Spelet i dag är under 3,5 mål i Sundsvall - Kalmar matchen till 1,33.

nu kör vi hårt

Alltid bara “Grabbar” alltså?!
Vi är ju bergis några "brudar"som ryggar också! :wink: Hehe
Men verkligen jätte roligt att följa din blogg, att spela tillsammans och att lära sig något nytt! Har aldrig spelat på sportsbetting förrut och tycker att det är jätte roligt att få läsa dina tankar och varför du valt att spela som du gör!
Ser dagligen framemot dina inlägg, (man vill även vara snabb med att rygga innan oddsen går ner) och älskar att logga in på kvällen för att se om snöbollen har växt!

Fortsätt som du gör, för du är grym!!

Tack för Responsen, Jag har nog bara skrivit så av ren lathet, men ska ta åt mig och tänka på det framöver.

GOGOGO!

Fan hoppar nog dagens spel! Sundsvall hemma är riktigt fina iår och kan sprattla till rejält i sitt spel! Rätt målrika inbördes möten mellan dessa tidigare och som sagt med ett Sundsvall som vaknat på rätt sida kan det bli en del mål!

Ännu en dag har passerat och våran pott börjar sakta och säkert växa till sig.
Är otroligt glad för all positivitet jag får från er alla, det känns mycket skönare att lägga ner 2-4 timmar varje kväll på att reka och välja ut nya matcher.

Idag är det väldigt dåligt utbud över lag, nu börjar landslags uppehållet vilket resulterar i mindre spel om dagarna men tacka vet jag England och deras cup spel.

I kväll spelas en match mellan Shrewsbury (L1) - Tranmere (L2) Tranmere är ett lag som är på väg uppåt i en väldigt jämn liga och Shrewsbury som för tillfället underpresterar i L1 och denna matchen är direkt avgörande för avancemanget ur gruppspels fasen i cupen.

Tranmere på borta plan snittar 2,7 mål och Shresbury hemma har ett snitt 2,4.

så nu kör vi mot 5000 gränsen.

GOGOGO!

Riktigt grymt jobbat Amar :smiley: Lite dum fråga men är det över 1.5 mål i detta spelet?

Ser att sista raderna inte kom med av det jag skrev, spelet är alltså över 1,5 mål i matchen.

Bra jobbat. Man ska ha cred när man lägger ner tid. Så av mig får du en fet klapp på axeln. :slight_smile:

Kanonbra Amar! Jag ryggar sen dag 3 och litar på dig till 100%.
En fråga dock bara på det du skriver ovan. “Det är dåligt utbud idag”. Är det bara fotbollsrekar/spel som gäller?
Finns ju ishockey, handboll, innebandy etc som bjuder på fina odds.
Eller är det så att du bara lirar fotbollbet?

just asking.

/A