Midweek England

Midweek England
0

puff-bengans-bomb

Medan vi jobbar in sista minuterna på saints så har jag lite ideer till imorgon.

Leicester-Arsenal

Arsenal @ 2

Här var jag rätt tidig och klippte Arsenal till 2,2, men väljer att fylla på. Var helt fel ute i helgen när bägge dessa lag spelade. Gick emot Afc och spelade Leicester. Det var så iskalla man kunder göra. Hemmalaget verkar helt enkelt ha checkat ut för säsongen. De spelade kallt lag och var underlägset West Ham. Ser ingen anledning till att de kommer vara bättre nu.

Man City - Brighton

Man City -2,25@1,9 och ö3,5@2

Vi spelade över senaste matchen med City. De fick inte hål i början på Hudds och ett vilt försvarande bortalqag som krigade för existensen I PL lyckades hålla ifrån sig. Nu tror jag att City bara krossar igen. Oddsen är väldigt höga jämförelsevis och Pep har inte roterat särskilt mycket. Brighton klarade sig från nedflyttning 100% förra veckan och kommer spela avslappnat här. 5-0?

West Ham - Man United

Man U @ 1,86

I höstas så slaktades West Ham med 4-0. Spel mot ett mål och det såg ut som Man U skulle kunna utmana City om titeln. Så bra var de ändå inte och vi har gått emot dem mest hela säsongen. Men inte idag. West Ham kan checka ut för säsongen efter en stark vinst förra rundan medan Mourinho lär trimma laget inför FA-cupfinalen. Den kommer vara skillnaden mellan succe och semifiasko och Mou lär även här kräva att laget gör en bra prestation. Bra odds med tanke på förutsättningar och klasskillnad, trots avbräck på Lukaku och Alexis.