Midweek PL

Midweek PL
0

Bengans_bomb

Wolves - Chelsea

Cfc@1,84

Giganten does not approve this bet. Men jag tycker att oddset är för högt. Troligtvis en reaktion på att Chelsea har haft en sämre period framför allt med näsbrännan från Spurs. De fick dock en lugn match mot Fulham i helgen och det känns som det finns bra chans för en bra insats. Wolves har efter en riktigt bra spelmässig start på säsongen saktat av lite och inte sett lika starka ut sista veckorna. Känns som klart överodds på chelsea.

Fulham - Leicester

Fulham@3,05

Denna känns som minst helt jämn. Över 3 ggr på Fulham är bra värde!

Everton - Newcastle

Efc -1,5@2,52

Vi var inne och lirade denna lite under streamen till nästan 2,8. Sen har spelet dykt men tror fanimej det finns lite värde kvar ändå. Everton ser till skillnad från förra året otroligt starka ut och borde städa av skatorna rätt bekvämt. Går även att mixa med raka så blir risken lite mindre.

Man U - Arsenal

Man U@2,45

Vågar knappt posta detta spelet och har nästan ingen värdig motivation. Jag är dock rätt säker på att oddset bara är för högt här. Sen kanske det går åt skogen som vanligt för Mourinhos skräpgäng, men jag tycker ändå att med hemmaplansfördelen så borde de stå lägre här.

Tottenham - Saints

Spurs@1,4

Vad i h-vete, när har Bengan spelat ett odds till 1,40 tidigare? Och har han gett upp på sitt skräpgäng Southampton en gång för alla? Frågorna är många här. Men det är helt enkelt så att jag tycker oddset är för högt. Spurs gjorde en mindre bra insats mot Arsenal efter tuff matchning. Jag tror att de studsar tillbaka snabbt och spelar även -1,5 till 2,20.

Spela på svenska spel med högsta oddsen (sjukt nog) och stötta samtidigt stugan genom att klicka på länken och spela genom den!

http://clk.tradedoubler.com/click?p=45&a=3059106&g=24073882

28

Hur kan de ha så höga odds???

De har höjt återbetalningen drastiskt, för att konkurrera troligt. Kul som fan. Plus höjt max på singlar och dubblar till 5k. Hoppas det håller i sig.

Gillar de är på hugget och faktiskt är ett alternativ i mellanåt. Känns ju ändå som rätt stabilt bolag när monopolet hävs

Kyla här ändå, trist när alla spel gick ner i odds och såg fina ut i HT :frowning: