Ner med huvudet i sanden, upp och hämta luft. Nya tag.... Tre Allsvenska matcher

allsvenskan
Ner med huvudet i sanden, upp och hämta luft. Nya tag.... Tre Allsvenska matcher
0

**Herregud vilken miserabel speldag idag. Ger jag upp nu, nej inte en chans! **

En kort reflektion. Trots att MFF ligger under relativt tidigt i matchen så skapar dem inte en endaste hörna. Hur många gånger får vi se det utfallet? DIF gör planenligt mål hemma, men MFF klarar inte det vi förväntat.

AIK segern låg närmare än krysset, iaf i min värld och sett till andra halvleken. Gnaget gör sju hörnor, men Örebro mäktade med sex stycken.

ÖFK som levererat mängder med hörnor lyckas bara komma upp i en och vi saknar ett mål för överspelet.

Sirius vs Häcken 0-0, har inte sett något av matchen så vet ej om jag var totalt snett på Häcken seger…

Idag hade jag ingen bondtur precis, och så var jag helt enkelt fel ute uppenbarligen. Men jag ger inte upp, vill dock påpeka att jag är ingen Thorstensson som har detta som perfektion. Jag gillar hörnspel och Allsvenskan. Så ANALYSERA alltid själva mina vänner!

Men nu till morgondagen. Jag anser att bolagen har lagt hörnoddsen på bortalagen. Egentligen efter denna dag hade jag nog fegat ur och andats en dag eller två, men har tittat på dessa matcher under dagen, så väljer att hålla mig kvar till dessa.

BP vs IFE

IFE -1 hörna 2,48
IFE -2 hörnor 3,35

Bajen vs Peking

Peking flest hörnor 2,70
Peking -1 hörna 3,65
Peking Över 5,5 hörnor 2,63

Göteborg vs Dalkurd

Dalkurd flest hörnor 2,70
Dalkurd -1 hörna 3,65

Jag kommer spela alla dessa till väldigt små summor, analysera matcherna själva och spela INTE för pengar ni inte har.

3 Likes

Norrköping krossade hörnorna, snyggt!

1 Like

Tack, bockar och bugar!