Ny svag hörnlina identifierad

Ny svag hörnlina identifierad
0

Fulham - Derby, kval till PL. Har en känsla av att Fulham kommer ösa på, som oftast på hemmagräs. Däremot betraktar jag Derby’s chanser till att skrapa ihop minst 3 hörnor som högre än bolagens uppskattning. Bethard bjuder 1.74 på över 2.5 hörnor för bortalaget vilket jag ser som ett klart godkänt odds att pröva på. Inget långt utlägg här, men Derby tror jag kommer få sina omställningschanser, och i händelse av att de sviktar under den förväntade hemmapressen och släpper in nån boll så blir jakten på det ack så viktiga bortamålet att vänta än mer.

Mvh.

Edit: En viktig detalj jag glömde skriva ut under mitt nattsuddande var att detta är match nummer 2 i kvalifikationsspelet till PL. Derby vann hemma med 1-0 och matchbildens utformning drabbas inte, enligt min idé, nämnvärt pga detta. Fulham öser, Derby letar luckor och ska ha goda möjligheter till att knäcka 2.5-linan.

William hill har: Each team over 1 corner each half @ 4.50
Prövar den jäveln

Den låter fräck, lycka!

Fyfan vad fint spel du valde!

Är det där en typ av spel som erbjuds i de flesta matcher i lite högre divisioner hos William?

Tack!
Ja satan va hörnor det blev :slight_smile:
Tror det där va ett #Yourodds spel skapat av nån vanlig dödlig.
Samma spel finns i Real -Liverpool till 2.75

Finns även **Liverpool Att Vinna, Båda Lag Att Göra Mål, Varje Lag Över 3 Hörnor I Varje Halvlek @ 251.00 ^^