ÖFK vs PEKING

ÖFK vs PEKING
0

Svår-siad match på förhand

Hej stugan!
Idag är det en väldigt intressant omgång utav Allsvenskan, världens vackraste liga. Nu i skrivande stund ställs ett ruskigt bra Bajen mot ett riktigt bra och solitt lag, Sundsvall. Utgångstipset är Hammarby, men Giffarnas defensiv har verkligen imponerat, eller rättare sagt, lagets attityd på planen. Dessutom, vem rycker grande Batanero i sommarfönstret?

Men nu går vi vidare till matchen jag tänkte lämna ett litet speltips i. Östersund tar emot mitt hjärtelag IFK Norrköping. Bägge lagen har verkligen inte inlett bra rent spelmässigt. Jag är minst sagt allergisk mot Jensas 3-4-3 tänk. Inte omöjligt att jag utvecklar det senare i textform. Hur som helst. Man ska veta att Peking haft ett relativt enkelt spelschema i början. De poängen som spelats in med denna trupp är väntat. Dock, med en annan uppställning hade det varit fler i nuläget.

ÖSK har snackats upp som guldaspiranter på förhand. Med all rätt. Graham Potter är uppenbarligen en av seriens bästa tränare, inget snack om saken. Sen har ju givetvis Kindberg-gate påverkat massor. Nu gjorde man en riktigt bra insats senast mot BP. Dock har BP sett otroligt svaga ut inledningsvis.

Summa summarum. Två riktigt bra hörnlag möts. Där oddset på Peking sticker ut kraftigt. Jag väljer att gå in på två spel, just p.g.a att det oddsen i mina ögon mer eller mindre bör vara jämna.

Peking att vinna hörnmatchen 2,88
Peking -1 hörna 3,90

Trevlig helg! / FoppaKung

3 Likes

Den ryggar vi Foppa! trevlig lördag! :slight_smile:

Fint att höra! Detsamma! =)

Finns väldigt fina hörnodds på liven, då menar jag Peking-hörnor =)