Poker för suicide zero. HU challenge med JNandez

Poker för suicide zero. HU challenge med JNandez
0

Stream med Home Game för arbetet mot psykisk ohälsa.

Jag har tidigare gett en del av mina störra cashar i turneringar till Suicide Zero. Psykisk ohälsa är något som många oss har varit nära och något som verkligen behöver pratas om och uppmärksammas mer.

Igår såg jag större delen av dokumentären om Avicii. Den berörde mig verkligen, och även om vi inte ska spekulera vad som hände honom så behövs det mer än någonsin att detta med mental hälsa uppmärksammas.

Imorgon kör vi en stream som kommer att starta med HU challenge med en av världens bästa PLO-spelare, JNandez. Han ska rejält med pisk som de flesta andra får HU. Efter det spelar vi Home Game på party och jag kommer att fortsätta spela en del highstakesturrar.

Jag kommer att matcha alla inköp i turneringen och ge till http://www.suicidezero.se. Jag kommer även att ge 25% av allt jag plussar imorgon på poker dit. Så anmäl er alla, jag ger 100 kr per person som ställer upp till SZ. Säg till polarna, brorsan, farsan, mormor att också vara med. Allt är för en god orsak och vi som gillar spel kan njuta av en kul pokerturnering och samtidigt uppmärksamma och göra gott.

Partypoker Tournaments/restricted “The Gambling Cabin”. Lösen är “CASH1”

2 Likes
globalt klistrad #2