Premier league till helgen med nya odds och insatser på Svs!

Premier league till helgen med nya odds och insatser på Svs!
0

Bengans_bomb

Liverpool- Everton

Everton +1,5 @ 1,81

Liverpool kommer tillbaka från en riktig holmgång i Frankrike till ett superhett derby. Everton är bättre än på länge och jag tror att de har viss chans att till och med hota hemmalaget i denna matchen. Pluslinan känns riktigt fin!

Hudds - Brighton

Hudds dnb @ 1,7

Även om Dybban tror på X här så finns det visst värde på dnb-ettan tycker jag. Det kommer säkert bli tight men om ngt lag ska vinna så tycker jag hemmalagets odds är lite för högt.

Chelsea- Fulham

Fulham +2,5 @ 1,68

Tror inte att Cfc kommer att köra över på något sätt. Fulham verkar försöka sätta försvaret främst och vi vet att Ranieri har lyckats tidigare med just detta. Spela även +1,5 till 2,62 här.

Spela genom vår länk på svenska spel där oddsen är högst och du stöttar samtidigt stugan i vår kamp att ta över världen osv.

http://clk.tradedoubler.com/click?p=45&a=3059106&g=24073882

Mest pluggat travet i veckan men gillar verkligen Wolves idag. Troligen Hudds imorgon också men de har ju lite problem att göra mål.
Cardiff - Wolves Cardiff höll sig organiserad och stod emot hyggligt mot Everton senast. Som vanligt hade de dock svårt att skapa nåt farligt framåt och jag tror inte det blir så mycket enklare mot Wolves. Wolves såg inte bra ut senast mot Huddersfield. Men man ska inte underskatta Hudds för dagen, de spelar med hög energi och press och sprang helt enkelt sönder Wolves försök till organiserat spel. Jag tror Cardiff kommer passa Wolves betydligt bättre. Man ska heller inte glömma att Wolves imponerade näst senast när de var klart bättre än Arsenal trots bortaplan. Spelar Wolves -0.25 ~1.90