Sagge behöver sin skönhetssömn

vm
Sagge behöver sin skönhetssömn
0

God förmiddag stugan! Sitter här i huset och bara myser. Inväntar att -professor Sagge- ska vakna. Han behöver ju dock sin skönhetssömn, likt alla intelligenta personer. Nu vakna kungen! Storhövdingen Bengan är ute på en promenad… Det är helt magiskt här, svårt att sätta ord på det. Bengans polare Sebbe var här igår. Vilken fantastisk människa! Jag försöker rent egoistiskt att insupa alla intryck här i huset. På något vis ska jag försöka visa er huset o.s.v under dagen.
Gårdagens spel var helt magisk, vi satte i princip allt! Det kommer att komma hörntips på alla dagens tre matcher.

Mixen med människor är fantastisk, har ni möjlighet, titta förbi huset gör det! Ni kommer inte att ångra er.

Imorgon kliver Sverige in i turneringen, U N D E R B A R T !

Dagen kommer bestå av en hel del poker och streaming såklart, kanske kickar vi igån VM-quizen idag, stay tuned!

/ FoppaKung

Bra slakt på spelen igår, nu jobbar vi rushen hela VM!

Av din instagram att döma slakta du även Tinder? :wink:

Kul att ni har det bra! :slight_smile: ska bli intressant att se dina hörnspel senare. Själv tycker jag Sveriges match är svår att sätta hörnor på då jag inte riktigt vet hur Sydkorea kommer att spela. Blir det omställning från dem är det inte helt omöjligt att hörnorna blir jämna i antal.

Ska kolla lite odds också under dagen så får man se var det landar.

Då du är hörnguden så känns det ju bättre om vi står på samma sida :wink: