SM-guld! (Till någon annan)

SM-guld! (Till någon annan)
0

betners-spelblogg_bg

Blev inget SM-guld

Det blev inget SM-guld den här gången utan en föga hedrande niondeplats. Eller sextonde eller hur man nu vill se på saken. Spelat flöt på bra i alla fall tills jag i sista matchen testade mig på en rejäl rivercheckraisebluff som fick blixtsyn. Kände ändå att jag hade full kontroll men ur underläge markermässigt är det ju alltid knepigt med HU. Han gillade att trebetta med 42o och sånt där och då är det ju bara vänta och fånga när det är djupstackat så det gjorde jag tills jag fick AA och fick fyrbetta in en rejäl sudd av stacken och ställa resten som en potbet på en iofs väldigt konnectad flop där han hade par och hålstege eller något liknande med sin J9. Nästa gång!

Stars challenges

Spelar som bekant mest Stars och Party och försöker hålla koll på lite promotions där för lågspelsbloggandet och den här veckan har stars en depositbonus där man kan vinna 5k om man sätter in 250 dollar och man får sätta in fyra gånger. Kan ju vara bra att klicka på den i alla fall om man ändå ska sätta in, men det är ju knappast en bonus att jaga. Kika det där challengefönstret hela tiden dock, ibland dyker det upp guld som även rävarna missar. För ett tag sedan hade de bland annat spela 20 turneringar få en gratis och det rullade någon vecka så jag plockade ett par gratisinköp på både 215, 55 och 22-nivåerna. När man ändå ska grinda så är det ju dumt att inte hålla koll på vad siterna betalar tillbaka även om det är dåligt och lite.

Partys biljetter

Har ju vurmat en del för partys sattar och livedollars och det fortsätter jag göra. Värdet i dem är ENORMT. Se till dock att hålla koll på hur länge biljetter håller om du vinner sådana. Vissa varar bara en vecka och det är ju lätt att missa. Har jag hört.

Lillcash i SM i går och i övrigt rätt dött men satte ju sportsbettet för lillplus där med så nu ser det ut som följer:

1434$

Start 21/10 - 2018 1000$

3 Likes