Tonight's the night!

Tonight's the night!
0

TONIGHT’S THE NIGHT!

Fin dag igår på sportspelen. Det mesta satt och hoppas på att rushen håller i sig idag.

12 rätt på typ alla stryk igår, trist men ändå ingen utdelning att skryta om vi missade.

7 rätt på v75 men efter 4 lopp satt vi med bägge spikarna klara och A hästen inne och med massa streck kvar. Favorit, semifavorit och semifavorit. Dubbla pengarna där ungefär tillbaka till slut.

Lite checklista för idag:

• ALS Home Game på partypoker kl 20. PW: SMGULD. Inköp 5 dollar. Stugan matchar hela prispoolen till stiftelsen. Party har addat extra fina biljetter, bland annat en 215 dollars till ettan.

• Länk till partypoker att sigan upp för evig kärlek och en slant till stugan. https://www.partypoker.com/lp/partypoker-cashback-offer-gbp.html?wm=4607264&zoneId=1829050

• Jag lottar ut 1% i min och 1% i Gigantens $5200 main idag när det blir 50 anmälda. Så in och anmäl er tidigt. Kommer även lotta ut 1% live på streamen runt kl 20.

• Kommer streama poker (main event söndag) och betting tillsammans med Sargon Ruya från sen eftermiddag. Vi siktar på miljoner och 10% av mina winnings går till ALS-forskning.

• Rushen för ALS. Det finns fortfarande tid kvar att spela, vinna 10 lax till dig och ALS. 5 spel över 2 ggr degen under dagen på valfri site så är du klar. Rush för als

• Tonight’s the night were gonna make it happen! YouTube