Tre härliga spel för er som gillar Allsvenskan

Tre härliga spel för er som gillar Allsvenskan
0

Örebro vs MFF

En riktigt trevlig match att titta på. ÖSK har Nordin Gerzic avstängd. MFF får i Christiansen, Gall och Antonsson. Defensiven tror jag blir prio ett för Axel Kjäll`s mannar. Har svårt att se att ÖSK trots hemmaplan kommer att pressa högt eller försöka föra matchen. Jag tror att det kan bli en anstormning från Malmös sida. Ska bli superintressant att se om nyförvärven får starta och hur de fungerar direkt i MFF-tänket att bedriva fotboll. Örebro är som jag tidigare nämnt ett gediget “lag”, men idag blir det jobbigt för dem. Två spel kommer jag att rekommendera i den här matchen.

MFF att ligga under med 2-0 i hörnor och vinna hörnmatchen 2,50
MFF -1 asian 2,38

ÖFK vs Trelleborg

Östersund har verkligen hämtat sig efter Kindbergs bravader. Spelar åter en fin anfallsfotboll trots tappet av b.l.a Sema. Trelleborg gillar jag lite, ett jäkla slit och fin inställning hos dem. Idag kommer de dock att sitta i eget straffområde och blockera avslut ut till hörnor. Jag väljer att spela…

ÖFK över 6.5 hörnor till 1,74

Kalmar FF vs GIF Sundsvall

Kalmar har spelat en riktigt bra fotboll under våren, det måste man tillstå. Detsamma gäller om Sundsvall. Dock har ju Sundsvall som alla vet sålt Gall till MFF, det kommer givetvis påverka deras kommande matcher. Kalmar är fin, fina på Guldfågeln. Här kliver jag in på …

-1 asian KFF till 2,75 gånger degen.

Spela med förnuft. Spelen hittar ni hos Leovegas. Stöd gärna stugan genom att regga er vi - https://www.leovegas.com/sv-se/registrering?btag=662390_D53A2FB74EC04682A8121FF710F90320&pid=3600159&bid=8970#home