Vilar mig i form

Vilar mig i form
0

betners-spelblogg_bg

Letar värde

Ensam hemma med lilldottern på tre månader den här veckan så har inte blivit några lir förutom hästarna i går som gick som vanligt. Men visst fan är det V86 man ska spela? Så sjukt trött på V75 med deras 2975 spänn för 7 rätt varenda jävla lördag. Fortfarande lite deppig efter sunday million också där jag hade bra stack med 500 pers kvar och fick in det med AA mot 66 preflop. Kuken. En vacker dag.

Annars har ju det här lågspelsprojektet fått mig att snoka lite här och där efter saker jag inte brukar upptäcka annars och bland annat har jag insett att man faktiskt kan få rätt ok med deg för sina guldpengar på stars nu för tiden. Jag har lite på slentrian dragit iväg dem på den där jackpotgrejen men nu kan man ju faktiskt växla in dem mot biljetter, bonusar och cash. Fortfarande sopigast på internet på rakeback, men det är ju bättre än inget eftersom både dom och vi vet att vi kommer spela där.

När man inte lirar så kan man ju också roa sig med att läsa om när stugan rensade lagpokern. Jag låg väl på rummet och surade eller blev utköpt av K8 all in mot QQ som resten av SM, men stugan levererade som vanligt

Själv siktar jag på Köpenhamn och på Sotji i vår. Ska bli svinkul att resa iväg lite och lira igen. Tänkte kvala till finnkampen också men insåg precis att de nog krockar va? Svårt att multitablea i två olika städer. Har faktiskt gjort det i wsop en gång, det var illa nog. Mer om det en annan gång eventuellt. Krockar gör det väl förresten också med millions online på Party? Den vill man ju också gärna spela såklart. Jaja, vi får se hur det blir. Sotji är bokat och klart i alla fall.

Rullen

Har som sagt inte blivit så mkt lir den här veckan men just nu ser det ut så här:

1441$

Start 21/10 2018 1000$

Vad ska du göra i Sotji?

WPT Russia - PP Live Dollars Promotions - partypoker LIVE blir inte maineventet såvida inte turen börjar jämna ut sig snart :smiley: men ett par sidoevents ska det bli i alla fall.